دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

تجلیل و تشکر شورای منتخب از فعالان دیزبادی

پیام رسمی شورا: در ابتدای سخنرانی مهندس محمود کردی در جلسه آموزشی شورای اسلامی دیزباد از گروه هایی تقدیر و تشکر کرد. با هم این بخش را مطالعه می کنیم. در ضمن متعاقبا می توانید هر دو روز یکبار بخشی از این سخنرانی را در «دیزباد وطن ماست» مطالعه کنید.

بنام خداوند دانایی ها و توانایی ها      و     بنام خداوند نیکویی ها و مهربانی ها

مقدمه 


- خوش آمد و خیر مقدم عرض میکنم حضور بخشدار محترم  و همچنین مسئولین محترم بخش

- عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت هم ده دیاران محترم

- از اینکه دعوت ما را پذیرفته و در این گردهم آئی شرکت کرده اید سپاسگذاریم.

- سلام و صلوات میفرستیم به روان پاک پدران، مادران و نیاکانمان که این منطقه زیبا را برای زندگی انتخاب کرده اند.

- سلام و درود میفرستیم به کلیه کسانی که تاکنون زحمت کشیده و در ارتقاء سطح فرهنگ و عمران و آبادی دیزباد سهم داشته اند از کدخدا طالب علی تا کدخدا آقاجان، جناب آروین، شوراهای اسلامی گذشته و سایر نیکوکاران.

- سلام و درود میفرستیم به بنا کنندگان مدرسه دیزباد و معلمین عزیزی که در تعلیم و تربیت ما نقش بسزائی داشته اند.

- تشکر میکنیم از شورا و دهیار محترم قبلی که نزدیک به ده سال این مسئولیت خطیر را به عهده داشته اند انشاالله ما از تجربیات آنها استفاده خواهیم کرد، تقاضا داریم همانطوریکه که ما در گذشته در کنار آنها بوده ایم آنها نیز همیار ما باشند.

- تشکر میکنیم از جناب حسینی نیا و قاسم نیا، که با کاندید شدن خودشان در انتخابات، موجب گرمی و شور و شوق بیشتر انتخابات شدند و باعث گردیدند بزرگترین انتخابات، تاریخ دیزباد را داشته باشیم، انشاالله این دوستان محترم، همچون گذشته یار و یاور ما خواهند بود.

- تشکر می کنیم از کلیه کسانی که در انتخابات شرکت کرده اند، اعم از کسانی که به ما رای داده اند یا نداده اند. ما نماینده تمام مردم دیزباد هستیم، برای ما کلیه دیزبادیها اعم از ده پایین، ده بالا و میان ده یکسان هستند.

- عرض ارادت دارم خدمت هیئت محترم حل اختلاف و همچنین کلیه کسانی که در طول سی و پنج  سال گذشته همراه مردم و در کنار شوراهای گذشته، عامل اصلی، اغلب کارهای فرهنگی و عمرانی و زیربنایی دیزباد بوده اند، بدیهی است این بزرگان راه گذشته را با قوت وقدرت بیشتر ادامه خواهند داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد