دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

خداقوت دیزبادی ها به معلم هاشمی: ما تلاش هایتان را فراموش نمی کنیم

«دیزباد وطن ماست»- معلمان دیزباد از اولینشان تا آخرینشان، شخصیت های ویژه ای بوده اند. آنها انسان های شریفی بوده اند که مهمترین انگیزه شان اعتلای فرهنگ و توسعه انسانیت و آموزش تعهد به محیط پیرامونش بوده است.

به گزارش دیزباد وطن ماست، هاشمی، معلم مدرسه دیزباد امروز تنها یک معلم نیست. او شخصیتی دوست داشتنی برای دانش آموزان و والدین و تمام دیزبادی هایی است که در ایجاد شرایط مناسب برای دانش آموزان فعالیت می کنند.



فعالیت حدود یک ماهه ایشان برای آماده سازی فضای مدرسه دیزباد قبل از سال تحصیلی و بعد از آن کمک به تجهیز مدرسه بلحاظ مالی از جمله اقدامات این مرد نازنین و دوست داشتنی بوده است.

مردم دیزباد و شورای اسلامی همواره در تمام فعالیت ها قدردان زحماتی که عزیزانمان برای توسعه و آبادانی دیزباد می کشند هستند و بدین جهت دیزباد وطن ماست زبانی می شود برای ذکر این سپاس عمیق از معلم عزیز که یادش همواره در خاطر ما خواهد ماند.

معلم هاشمی عزیز! قطعا کودکانی که امسال مهرماه به مدرسه می آیند و با آموزش های شما تعلیم می گیرند تا سال ها رفتار و گفتار و کردار شما ملکه ذهنشان خواهد شد و بویژه وقتی تلاش شما را برای توسعه فضاهای آموزشی شان می بینند، الگویی عملی از یک انسان نیکوکار در ذهنشان نقش خواهد بست. انسانی که نه جویای تعریف است و نه خواهان تمجید و برای خدمت به مردم تلاش می کند. خدا قوت.

این خداقوت را هم به تمام والدین و اعضایی می دهیم که این روزها در حال آماده سازی مدرسه دیزباد هستند تا شروع مدرسه فضایی زیبا و دل انگیز برای کودکان مان باشد.

دست مریزاد به این توان و دست مریزاد به این همت والای شما


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد