دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

دکتر محمد درویش؛ شخصیت محبوب دیزبادی ها

«دیزباد وطن ماست»-  خبر «روستای دیزباد نیشابور الگوی محیط‌زیست ایران است» برای دیزبادی ها یکی از بهترین خبرهایی بود که بعد از چند سال تلاش و همراهی مستمر با شورای اسلامی و دهیاری شنیدند.

به گزارش دیزباد وطن ماست، این خبر که منبع آن دکتر محمد درویش بود مایه مسرت و شادی دیزبادی ها شد و آنقدر آنها را در شعف برد که در تمام رسانه های اجتماعی طرح شد و هنوز این خبر در جریان است.

خوشحالیم که یکی از شخصیت های برجسته حوزه محیط زیست که مقبولیت جهانی اش زبانزد است پس از بازدید از دیزباد و ملاحظه فعالیت های شورای اسلامی و دهیاری دیزباد در تاسیس نخستین یگان حفاظت مردمی چنین اظهار نظر بجا و خواستنی را در خصوص دیزباد مطرح کرد.

 دکتر محمد درویش عزیز، یاد شما تا همیشه در  خاطر مردم دیزباد خواهد بود و مردم دیزباد سپاسگزار و قدردان حضور شما هستند. دیزباد خانه شماست و هر زمانی که به دیزباد آمدید چشمان مردم دیزباد جایگاه قدوم مبارکتان خواهد بود.

دهیاری دیزباد برای این اقدام نیکوی شما از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت می کند و شورای اسلامی پیام تبریک خود را برای طرح این خبر به مردم دیزباد و پیام تشکر خود را برای این جملات زیبا به حضرتعالی می دهد.

دیزبادی ها تمام تلاششان را خواهند کرد که دیزباد، «جزیره امنی» برای حیات وحش ایران باشد. و امیدواریم که شما را در کنار خودمان داشته  باشیم. امیدواریم که ما را همیشه در کنار خودتان بدانید و در مسیر حفاظت محیط زیست راهنمای ما باشید.

همچنین دیزباد وطن ماست از جانب کلیه دیزبادی ها خارج از کشور پیام تشکر خود را به شما تقدیم می کند.

موفق و شادکام باشید.


نظرات 1 + ارسال نظر
n...l سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ق.ظ http://bia2.now.im

السلام علیک یا حسین ابن علی(ع)
ایام سوگواری ماه خونین محرم رو بر شما تسلیت عرض میکنم...
علی یار و یاورتون
اگه خواستید یه سری بزنید
96518

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد