دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

مدرسه شقایق های دیزباد رسما درخواست کمک کرد

«دیزباد وطن ماست»- شورای اسلامی ضمن پیامی در آستانه سال تحصیلی جدید رسما از مردم خیر و نیکوکار دیزبادی و غیر دیزبادی برای امور جاری مدرسه درخواست کمک کرد.

به گزارش دیزباد وطن ماست در این پیام که با تصاویری از دانش آموزان مدرسه همراه است مدرسه دیزباد از مردم درخواست کرده است کمک های فکری، مالی و خدمات داوطلبانه خود را برای مدرسه دیزباد ارائه دهند.

گفتنی است، درخواست این کمک با هدف تبدیل مدرسه شقایق های دیزباد به بهترین مدرسه نمونه روستایی انجام گرفته است.



درخت تو گر بار دانش بگیرد                     به زیر آورد چرخ نیلوفری را


هم ولایتی های عزیز از همه شما که تا کنون  همراه شورا بوده و قدم به قدم در راه آبادانی و عمران زادگاه عزیزمان، یاورمان بوده ایدتشکر می کنیم.
هم اکنون در نظر داریم دبستان شقایق های دیزباد را که در چهارمین سال راه اندازی می باشد به کمک هاشمی آموزگار مبتکر و فعال دبستان که مدرسه را به بهترین نحو اداره می کندبه یک دبستان نمونه و الگو در بخش زبرخان تبدیل کنیم تا دانش آموزانمان از بهترین خروجی هابوده و هنگامی که به مدارس شهرها پامی گذارند به هیچ عنوان احساس کمبود نکنند و به امید خدا جزء بهترین دانش آموزان باشند.
برای رسیدن به این هدف به کمک شما عزیزان به هر نحوی نیازمندیم، این کمک ها می تواند به صورت:
1-پیشنهادات جالب، جدید، جذاب و شدنی باشد.
2-کمک های مالی باشد.
3-به صورت اهداء وسائل و لوازم مناسب برای مدرسه نظیر کتاب، کتابخانه، وسائل آموزشی و ورزشی  و هر وسیله دیگری که برای مدرسه  و دانش آموزان مفید باشد.
4-و یا هر کدام از عزیزانی که صاحب هنر هستند نظیر معماری، نقاشی، تزئینات و . . . و حاضرندبرای مدرسه زادگاهمان قدری از هنر خود را هدیه کنند.
باز هم از تمامی عزیزانی که همیشه یار و یاور مسئولین دیزباد بوده و در جهت پیشرفت و اعتلای وطنمان از هیچ کمکی دریغ نمی کنند، ممنون و سپاسگزاریم.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد