دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

تشکر شورای اسلامی دیزباد از شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی

«دیزباد وطن ماست»- شورای دیزباد طی پیامی از دیزبادی هائی که در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 دیزباد شرکت کرده اند تشکر کرد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، امسال سرشماری نفوس و مسکن از طریق اینترنتی برگزار شد و شورای اسلامی دیزباد برای فرهنگ سازی این سرشماری را به طور گسترده تبلغ کرد.

متن پیام تشکر بدین شرح است:


به نام خدا

احساس مسئولیت و همکاری، هم ده دیاران عزیز دیزبادی و شرکت آنها در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 قابل تقدیر و تشکر است. مطمئنا نتایج این همکاری در توسعه و پیشرفت دیزباد فردا تاثیر بسزائی خواهد داشت.

ضمنا چنانچه برخی از شرکت کنندگان در ثبت نام اینترنتی دیزباد تا کنون موفق به اعلام کد سرشماری خود به دیزباد نشده اند تقاضا می شود هر چه سریعتر کد سرشماری خود را به مخابرات و یا نگهبانی دیزباد ارائه فرمایند. سایر افراد که در سرشماری اینترنتی دیزباد شرکت نکرده اند می توانند با حضور خود دردیزباد و یا تحویل کارت های ملی خانواده به همسایگان منزل دیزباد در سرشماری نفوس و مسکن 95 دیزباد شرکت کنند، ارائه شماره همراه یکی از اعضای خانواده و شماره تلفن ثابت  نیز ضروری است.


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:53 ق.ظ

سلام ، با توجه به مشارکت عالی اهالی روستای دیزباد علیا در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 ، جمعیت خانوار دیزباد از 241 خانوار در سال 90 به 326 خانوار در سال 95 افزایش داشته که جای تشکر و قدردانی از کلیه هم ولایتی ها عزیز دارد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد