دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

باز نگری طرح هادی دیزباد؛ درخواست شورای اسلامی دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- باز نگری طرح هادی دیزباد پس از شانزده سال و با نگرش گردشگری وحفظ بافت با ارزش در شرف اجراست.

به گزارش دیزباد وطن ماست، طرح هادی دیزباد از طرح های معوقی است که روستاهایی با شرایط دیزباد در گذشته به شکل کامل آن را اجرا کرده اند اما دیزباد هنوز در این خصوص نیاز به کار جدی دارد.

 پروژه های عمرانی خوبی از جمله سنگ فرش معابر، جدول گذاری، ترمیم بافت های سنتی، آسفالت و . . .  می تواند تحت عنوان این طرح در روستاها اجرا شود و چشم انداز دیزباد با توجه به اقدامات اخیر امیدوار کننده است.

با پیگیری های فراوانی که طی چهار سال گذشته، علی رغم کم پولی شدید دولت، خوشبختانه بازنگری طرح هادی دیزباد ازمدتی قبل شروع شده و در آینده نزدیک به پایان می رسد.

 در این خصوص اعتباری حدود 300 میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و به منظور حفظ بافت با ارزش،  جهت سنگ فرش کوچه های دیزباد مصوب و قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده است و انشالله از نیمه فروردین ماه عملیات اجرائی در معابر اصلی شروع می شود.

گفتنی است قبل از پروژه سنگ  فرش کوچه ها باید علمی های گاز درمعابر اصلی نصب شوند و همچنین جاده کمربندی شمال روستا به راه بازه بالا متصل  شود تا عبور و مرور وانت بارها و تراکتورها از آن محل صورت گیرد.

در ادامه  تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در معبر اصلی روستا ممنوع می شود و انشالله کمربندی دو طرفه و معبر داخل روستا یکطرفه خواهد شد. 

شورای اسلامی و دهیاری دیزبادطی پیامی از کلیه هم ده دیاران عزیز که تا کنون موفق به پرداخت خودیاری جاده کمربندی نشده اند تقاضا نموده است هرچه سریعتر به اعضای شورای مشورتی مراجعه و در اینمورد اقدام لازم به عمل آورند.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد