دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

نتیجه نهایی نظر سنجی قهرمان جام نوحصار دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- طرفداران تیم های شرکت کننده در جام نوحصار دیزباد طی مصافی نفس گیر در نظر سنجی دیزباد وطن ماست شرکت کردند تا تعیین کنند که کدام تیم شانس بیشتری در پیروزی جام نوحصار دارد.

به گزارش دیزباد وطن ماست نتایج بازی ها نشان از قهرمانی تیم یاران دارد. تیمی که در مصاف تنگاتنگ با تیم امپراطور قهرمان جام سال 94 امسال با روحیه ای فوق العاده در بازی ها حاضر شده است.

سایر تیم ها به ترتیب:

امپراطور در جایگاه دوم

پارسه در جایگاه سوم

شقایق در جایگاه چهارم

برادران در جایگاه پنجم

دلاوران در جایگاه ششم

ستارگان در جایگاه هفتم

سرخ پوشان در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

مجموعا در این مدت 34685 رای ثبت شده است که در تاریخ 13 ساله رای گیری های دیزباد وطن ماست بی نظیر است. به جدول نتایج رای گیری توجه فرمایید.

ضمنا از فردا رای گیری تک رای دیزباد وطن ماست آغاز می شود که تا پایان بازی های نوحصار ادامه دارد.


کلیپ ویدئویی بازی های جام نوحصار دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- بازی های جام نوحصار دیزباد از امروز آغاز می شود تا بار دیگر دیزبادی های فوتبالیست در تورنومنتی محلی رقابتی دوستانه را از خود به نمایش بگذارند.

یکی از جنبه های مهم این تورنومنت اخلاق مدار بودن آن است و علیرغم اینکه دیزبادی ها تمایل زیادی به پیروزی در بازی های مربوط به خودشان دارند، اما هرگز فرهنگ مسالمت و دوستی را برای بازی ها از کف نمی دهند.

به کلیپی که توسط حمید رضا شایسته نیا از این بازی ها در سال های گذشته تهیه شده است توجه فرمایید.



توسعه فعالیت های روابط عمومی از سطح روستا به سطح استان و کشوری

«دیزباد وطن ماست»- مانایی و توسعه فعالیت ها در تمام حوزه ها می توانند باعث شوند که موفقیت ها روز به روز گسترش یابند و این مساله برای روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد که کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته امروز بیش از همیشه اهمیت دارد.

روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد در نخستین روزهای فعالیت شورای اسلامی توانست رونمایی خوبی از این بخش سازمانی شورای اسلامی ارائه دهد. مردم با روابط عمومی رابطه بسیار خوبی برقرار کردند و امروز به جرات می توان گفت که روابط عمومی شورای دیزباد یکی از بهترین روابط عمومی های شوراهای اسلامی در سطح کشور است.

چنانچه بتوانیم ارزیابی از فعالیت این واحدها در سطح کشور انجام دهیم قطعا روابط عمومی شورای اسلامی را در صدر جدول خواهیم داشت.

در عین حال هنوز کارهای زیادی در روابط عمومی وجود دارد که باید به ثمر برسد و مهمترین آن کارها برقراری ارتباط با واحدهای خبری و نشریات در سطح استانی و کشوری است.

در طول ماه های گذشته اخبار زیادی در نشریات ملی کار شده است اما باید دانست که وقتی می خواهیم  روابط عمومی را به صورت اصولی پیش ببریم باید فعالیت ها را به گونه ای تنظیم کنیم که برنامه ای برای انتشار اطلاعیه ها و اخبارمان در رسانه ها داشته باشیم.

هزینه های رسانه ای روابط عمومی ها معمولا زیاد نیستند بنابراین صرف تولید محتوایی که دارای ارزش خبری است می تواند روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد را در این عرصه تقویت کند.

کانال های مختلف این روابط عمومی توانسته دیزبادی ها را در جریان فعالیت ها قرار دهد اما به نظر می رسد با توسعه زیرساخت های دیزباد، نیازمند حضور مردم دیزباد هستیم. حضوری از افرادی صاحب صلاحیت و اندیشمند در عرصه های مختلف که بتواند به دیزباد کمک کند تا راه خودش را به سوی توسعه پایدار تثبیت کند.

شورای اسلامی دور چهارم شاید چیزی شبیه به یک رویا بوده باشد اما اگر ساختارها در این دوره تثبیت نشود و اگر نتوانیم روابط خودمان را همچنان حفظ کنیم، این رویا بودن کاملا حقیقت می یابد و این معنای شکست بزرگی برای دیزباد است.

دیزباد وقتی که بسته بود یا باید بسته می ماند و یا باید با مدیریتی مستمر باز می شد. در شرایط کنونی ما راهی به جز مدیریت مستمر شرایط به ویژه در حوزه روابط عمومی دیزباد نداریم.

امید است که این مساله آنقدر درک شود که بتوانیم در این فضا کارهای گسترده ای را برای بهبود شرایط در سال های آینده به ثمر رسانیم.


رای زنی با صاحبان منازل تخریب شده در دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- دیزباد امروز از وجود ساختمان های تخریب شده رنج می برد و این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که گریبان گیر مسئولان دیزبادی شده است.

خانه هایی که در میان ورثه قرار می گیرند معمولا به دلیل اینکه هیچ شخصی مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد، به تدریج مخروبه می شوند و این تخریب باعث می شود ظاهر پلکانی دیزباد به شدت آسیب ببیند.

در این میان این فکر که باید چه کرد؟ مساله ای است که در این یادداشت به آن می پرداریم.

با توجه به اینکه طرح هادی و بافت با ارزش دیزباد امروز مورد تایید قرار گرفته است، باید تسهیلاتی به افراد ارائه شود تا بتوانند خانه های خودشان را بازسازی کنند.

حتی شورای اسلامی می تواند اطلاعیه ای به افرادی که خانه های مخروبه دارند بدهد که یا خانه را کاملا تسطیح کنند و یا آن را واگذار نمایند.

در این خصوص نهادهای مردمی بیشتر از سایر بخش ها می توانند کمک کنند. اگر نهادی پیدا شود و خانه ها را تعمیر کند و سپس آن را برای مدتی در اختیار بگیرد تا بتواند از محل اجاره آن به گردشگران هزینه هایش را در چند سال تامین کند و پس از آنکه زمان تعهد تمام شد آن را به صاحب اصلی آن بازگرداند.

راه های دیگری نیز وجود دارد که باید فکر شود و این وضعیت را به پایان برد.

خانه های تخریب شده دیزباد همیشه این ذهن را ایجاد می کند که دیزباد قابل سکونت نیست. در این خرابه ها انواع و اقسام حیوانات موذی رشد می کنند و گاهی محل جمع آوری زباله می شوند که همه اش تخریب است و بس.

بنابراین مهمترین مساله بر انگیختن حس وطن دوستی دیزبادی ها برای تغییر این شرایط است. هرچه مردم خودشان دلشان به حال خودشان بسوزد، مدیریت شرایط آسان تر خواهد شد.

شورای مشورتی نیز در این خصوص باید به میان بیاید و از نفوذ خود استفاده کند تا بتوانیم شاهد دیزبادی باشیم که خانه های خرابه اش سازماندهی شده اند و دیگر بلاتکلیف نیستند.

زمین در دیزباد محدود است و اگر این فضاها به خوبی استفاده نشوند، فضاهای جایگزین قطعا به تخریب منابع طبیعی منجر می شود که به هیچ نحو برای دیزباد مفید نخواهد بود.


گزارش تصویری آتش سوزی مراتع دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- 2 هکتار از مراتع دیزباد برای سوزاندن یک مار در آتش سوخت تا یاد بگیریم هر کاری باید از راه آن انجام شود و راه های دیگر تبعات سنگین برای دیزباد دارد.

به گزارش تصویری که توسط روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد تهیه شده است توجه فرمایید.


  ادامه مطلب ...