دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

نخستین پادکست دیزباد با عنوان رادیو دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد برنامه آدینه و دیزباد را برای هر جمعه تدارک دیده است که نخستین برنامه آن را می توانید در فایل پیوست گوش کنید.


دانلود فایل پادکست صوتی رادیو دیزباد


گزارش تصویری از برگزاری باشکوه عاشورای حسینی در دیزباد بالا

«دیزباد وطن ماست»- امسال مراسم عاشورا در دیزباد همانند هرسال باشکوه تمام برگزار شد و دیزبادی ها برای مظلومیت آقایشان امام حسین (ع) اشک ریختند.

به گزارش تصویری دیزباد وطن ماست که از این مناسبت روحانی تهیه شده است توجه فرمایید.


  ادامه مطلب ...

هشدار شورای اسلامی دیزباد درباره سیل سال آینده

«دیزباد وطن ماست»- سال زراعی گذشته  پر باران  بود و رودخانه دیزباد بسیار  پر از آب بود.

به گزارش دیزباد وطن ماست،  انتظارمی رفت اهالی حداکثر استفاده از این نعمت خدادادی را  بردارند اما متاسفانه این نشد و  عده ای انگشت شمار با عدم توجه به هشدارهای  فراوان روابط عمومی شورا و دهیاری دیزباد که بارها در مورد باز گشائی مسیر آب و جمع آوری نخاله های باغی اعلام شده بودو با ریختن تنه و شاخه درختان در مسیررودخانه،  باران رحمت الهی را به محنت تبدیل کردند.

این افراد با سهل انگاری خود باعث شدند روان آب حاصل از ذوب شدن برف ها در هفتم فروردین ماه  به سیلی عظیم تبدیل شود و صدها میلیون تومان خسارت  به باغات جاده آسفالته و جاده های فرعی دیزبادمان وارد شود. 

 از آنجائیکه سازمان هواشناسی، سال زراعی آینده را نیز سالی پر باران پیش بینی کرده و احتمال جاری شدن سیل وجود دارد. به کلیه باغداران به ویژه کسانی که در کنار رودخانه باغ دارند اعلام می شود که حداکثر تا پایان مهر ماه ، نسبت به جمع آوری درختان واژگون شده سیل قبلی و همچنین پاک سازی مسیر رودخانه جلو باغ خود  اقدام کنند.

شورای اسلامی هشدار داد: در غیر اینصورت این افراد توسط یگان حفاظت  شناسائی و در اطلاعیه بعدی، اسامی آنهاز طریق رسانه های مجازی دیزباد اعلام شده و سپس  به دادستانی محترم بخش و اداره امور آب ناحیه نیشابور معرفی خواهند شد.


گزارش تصویری اجرای امور عمرانی فاز یک بوستان پیشتختگاه

«دیزباد وطن ماست»- در ادامه آماده سازی زیر ساخت های لازم برای بوستان پیشتختگاه عملیات اجرایی فاز یک در مساحتی معادل 600 متر مربع ، از 15 شهریور ماه آغاز شد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، بودجه این فاز از پروژه به مبلغ 150 میلیون تومان از محل اعتبارات گردشگری استان تامین می شود .



آغاز عملیات اجرایی احداث میدانگاه چهارمنظوره پایین ده

«دیزباد وطن ماست»- روز جمعه 22 شهریور ماه عملیات اجرائی آماده سازی میدان گاه چهار منظوره ده پایین در منطقه پی حصار آغاز شد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، پیش بینی میشود این پروژه که بودجه آن از محل اعتبارات دهیاری دیزباد و خود یاری اهالی تامین شود.

امید است این پروژه در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوائی  قبل از فرا رسیدن فصل زمستان به پایان برسد .

گفتنی است اولین کمک مردمی به پروژه مذکور به مبلغ پانصد هزار تومان،  توسط  حاج علی میرشاهی (نجار) به یادبود  مرحوم پدرشان، زنده یاد محمداسماعیل میرشاهی اهدا شد.