دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

دیزباد در وبلاگ دانستنی های کامل ایران و جهان



وبلاگ دانستنیهای کامل ایران و جهان یک وبلاگ تمام عیار با انتخاب های بسیار زیبا برای گردشگری در ایران است. متاسفانه من سایت های کمی به زبان فارسی دیده ام که با این قدرت دست به انتخاب عکس و مطلب بزنند.همچنین فکر می کنم ما نیاز داریم که نمونه این سایت را به طبان انگلیسی داشته باشیم. نویسنده این وبلاگ نام خود را اطلس شهرهای ایران و جهان نامیده است. من تا کنون افتخار آشنایی با چنین دایره المعارف هایی را داشته ام!

خوشبختانه در این وبلاگ مطالب به طور کامل کپی و پیست نشده اند. بلکه نویسنده با مراجعه به دو یا چند مرجع مطالب خود را به صورت تلفیقی آورده یا اینکه با ارائه راهنمایی کامل به سایت دیگری ارجاع داده است. در بخشی از مطلبی که در مورد جاذبه های تفریحی و توریستی خراسان آورده شده است به نیشابور پرداخته و از دیزباد علیا نیز یاد کرده است.



گردشگری نیشابور


برای دیدن اطلاعات گردشگری و عکس ها در این مورد روی پیوند وبگاه اطلاعات گردشگری کلیک نمایید، و پس از باز شدن صفحه روی نام محل مورد نظر و یا نام محلی که این قسمت زیر مجموعه ای از آن می باشد را کلیک نمایید.همچنین می توانید از مجموعه آلبوم عکس آن که شامل عکس هایی از این محل مورد نظر نیز می باشد اصتفاده!!! نمایید.

وبگاه اطلاعات گردشگری نیشابور دارای بناهای تاریخی و مراکز گردشگری زیادی است که از جمله می‌توان به آرامگاه کمال‌الملک، آرامگاه خیام، آرامگاه عطار، امامزاده محروق وابراهیم، بی‌بی شطیطه، و قدمگاه نیشابور اشاره کرد. زیباترین گردشگاه‌های نیشابور در دامنهٔ رشته‌کوه‌های البرز قرار دارند، از جمله می‌توان به روستاهای دیزباد، خرو، درود و حصار بوژان و غار و کوه ابراهیم ادهم در اطراف باغرود و همچنین اردوگاه تربیتی کشوری شهیدرجایی (باغرود) اشاره کرد.نیشابور بر سر راه تهران به مشهد واقع شده‌است و فاصله آن نسبت به شهرهای اطراف به شرح زیر است : تا تهران ۷۷۶، تا مشهد ۱۱۷ کیلومتر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد