دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

یادش بخیر زمانی که اداره راه به فکر دیزباد افتاد!

امروز مروری می کردم به آرشیو وبلاگ راه نیوز که شرح اقدامات وزارت راه و ترابری را در سال های مختلف در خود نگاه داشته بود. به این خبر برخوردم و خواستم که آن را در آرشیو دیزباد وطن ماست داشته باشیم.


ساماندهی 7 تقاطع فرعی به اصلی در جاده مشهد - نیشابور انجام شد  

 رییس نمایندگی راه و ترابری بخش احمدآباد گفت: عملیات ساماندهی ورودی 7 روستا در  جاده مشهد - نیشابور توسط پرسنل این نمایندگی به اتمام رسیده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، محمد ابراهیم زاده با بیان این مطلب افزود: تقاطعهای فرعی به اصلی در طول محورها همواره از نقاط پر حادثه محسوب می شوند که از سال گذشته اصلاح این تقاطع ها برابر دستور العمل اجراء وزارت مبتوعه در دستور کار اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی قرار گرفته است.
وی افزود: با اجرای این طرح ورودی فرعی به اصلی در روستاهای جمالده، قاسم آباد، امان آباد، پیوه ژن، دیزباد، درخت سپیدار و باغچه اصلاح و ایمن سازی گردیده است.
وی بیان داشت: عملیات ساماندهی ورودی این روستاها باعث تسهیل رفت و آمد برای بیش از هزار  خانوار  ساکن در روستاهای فوق شده است.
گفتنی است حوزه استحفاظی نمایندگی راه و ترابری احمدآباد شامل 30 کیلومتر بزرگراه، 196 کیلومتر راه روستایی و 287 کیلومتر راه بین شهری است.
 
پیام های دیگران (0)
لینک   
۱۳۸٧/٤/٢٤ - اداره کل روابط عمومی

همانطور که می بینید خبر مربوط به چهار سال پیش است. خداخیرشان دهد که راه را آسفالت کردند، اما کاش یک فکری به حال گدار حاجی میرالغی هم می کردند. چون تو زمستون برای ماشین ها خیلی خطرناکه، مخصوصا اگه با جاده آشنایی نداشته باشند و عجول و تازه تصدیق گرفته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد