دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

وضعیت حال و آینده امنیت دیزباد

پیام رسمی شورا: وضعیت موجود امنیت دیزباد بالا:

- طی چند سال گذشته، چندین منزل مورد دستبرد قرار گرفته است

- با آسفالت  جاده و تسهیل رفت و امد، از باغات مختلف گیلاس جمع آوری شده و حتی طی سال جاری زن و شوهری را از یکی از روستاهای  دور از دیزباد گرفته اند که گیلاس را داخل کیسه گونی نموده و تنه درخت بزرگی را نیز شکسته اند.

- اعمال خلاف اخلاق  در چندین مورد اتفاق افتاده است.

- چند مورد درگیری نیز گزارش شده است.

- کوهها نیز مورد دستبرد بیرحمانه قرار گرفته و گیاهان دارویی و حیوانات و پرندگان وحشی در حال نابودی هستند ملاحظه میفرمایید، غالب نا امنی ها توسط غیردیزبادیها اتفاق می افتد.

- همانطور که قبلا گفته ام انشاالله  به زودی از شورای اسلامی روستاهای هم جوار دعوت خواهیم کرد به دیزباد بیایند و این موضوع و سایر مسائل را با آنها در میان خواهیم گذاشت.

- از جوانان عزیز دیزبادی تقاضا میکنیم از رفت و آمد با افراد مساله دار روستاهای اطراف خودداری نمایند و اجازه ندهند در خطا کاری هایی که از آنها سر میزند نام دیزبادی را ببرند.

- موضوعی را خدمت هم دهیاران محترم عرض کنم در گذشته تعداد بسیار اندکی از دیزبادیها که قبلا جوان بوده اند، مشکلاتی داشته اند ولی الان صاحب زن وفرزند هستند و کارهای خطا را رها کرده اند و قرار نیست کسی که یک زمانی خطا کرده است، برای همیشه خطاکار باقی بماند، خواهش شورا از مردم این است که نظر و دیدگاهشان را نسبت به آنها تغییر دهند و آنها را در کنار خود داشته باشند.

 ما امیدواریم که هیچ گاه مشکلی از جانب دیزبادیها نداشته باشیم. 

با توجه به بحثی که یکی از دیزبادی ها در جلسه آموزشی دیزباد در خصوص سرقت از سیب خانه پدرش مطرح کرد و اینکه خواستار اعزام سرباز جهت امنیت دیزباد شد، «دیزباد وطن ماست» امیدوار است که این پیشنهاد هرگز اجرایی نشود. چراکه با ورود نیروی انتظامی اولا هزینه های سنگین بی دلیلی به یکی از ارگان های دولتی تحمیل می شود و در ثانی عموما در روستاهایی مثل دیزباد بهتر است که نهادهای امنیتی خودجوش محلی که توسط شورای اسلامی حمایت شوند، شروع به کار کنند.

نظرات 4 + ارسال نظر
fateme سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ق.ظ

adele aziz har kari az daste man bar biyad dar khedmatam,mano dar jaryane kare shora bezar

خواهش می کنم. دیزباد وطن ماست هر دو روز یک بار به روز می شود و می توانید در جریان آخرین اخبار دیزباد و شوراها قرار بگیرید.
چنانچه می توانید عکس های خوبی از دیزباد در اختیار من قرار دهید، متشکر می شوم.

fateme سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ق.ظ http://https://www.facebook.com/fatemeh.iii

علی محمدی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ http://hajiabad-village.blogfa.com/

باسلام به شما مطلب جالبی بود/ چرا خودتان واز میان خودتان به مشکلات رسیدگی نمی کنید/بقول این ضرب المثل کس نخارد پشت من جز انگشت...پاینده باشید/

دقیقا طرح این موضوع به همین خاطر است که از میان خودمان به این بحث رسیدگی کنیم.
البته باید گفت که اعضای شورای منتخب دیزباد خودشان می توانند الگویی برای توسعه در اختیار سایر شوراها قرار دهند و به زودی شاهد این تغییرات خواهیم بود. ان شا الله.

shiva baran چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام عادل جان............امیدوارم همین طور با انرژی ادامه بدی.................برای شما واعضای شورا بهترینها رو ارزومندم..................

مرسی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد