دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

بوستان ناصر خسرو دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- بزرگترین پروژه شورای اسلامی دیزباد در دوره کنونی، اجرای طرح بوستان پیش تختگاه معروف به بوستان منصور است.

این پروژه به منظور جلوگیری از ورود مسافران و توریست ها به باغ های مردم، و ارائه امکانات به آنها طراحی و اجرا می شود.

یکی از مسائلی که در این خصوص مطرح بوده، بحث نام رسمی بوستان پیش تختگاه است. که اینک قرار است، نامی مناسب برای آن قرار داده شود.

در خصوص انتخاب نام مناسب برای این بوستان مباحث زیادی مطرح شده است که در یادداشتی بدان پرداخته شد.



روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد با بهره گیری از دو کانال عمده خود یعنی سایت رسمی شورا و فیسبوک شورا، نظرسنجی هایی را از میان افراد جمع کرده است.

در سایت دیزباد وطن ماست نیز این مساله برای مدتی به سوال گذاشته شد و اتفاقا نظرات خوب و منطقی برای انتخاب نام مناسب بوستان دیزباد مطرح شد.

در مجموع با بررسی تمام مستندات سایت دیزباد وطن ماست، سایت رسمی شورای اسلامی و فیسبوک شورا، به این نتیجه می رسیم که محبوب ترین نام برای بوستان دیزباد، «بوستان ناصر خسرو» می باشد.

مضاف بر اینکه برخی از دوستان هم که تعداد قابل توجهی را تشکیل می دهند، طی پیام های خصوصی برای «دیزباد وطن ماست»، درخواست کرده اند که نظرشان را مبنی بر عدم تغییر نام بوستان مذکور منتشر کنیم.

با این همه، بحث تغییر نام بوستان دیزباد، همچنان وابسته به نظر شورای دیزباد می باشد و هنوز هیچ اعلان رسمی از طرف روابط عمومی شورای اسلامی برای نام منتخب گزارش نشده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد