دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

عکس هایی از نمایشگاه میراث فرهنگی و تمدنی دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- نمایشگاه میراث فرهنگی و تمدنی دیزباد گذشته از نقش بی بدیلش در گردهمایی امسال دیزباد، توانست مسئولان دولتی را نیز به دیزباد جذب کند.

بازدید مسئول روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان از نمایشگاه امسال یکی از اقدامات موثر روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد بود.

حسین خافی امسال در فعالیت های شورای اسلامی نقش فوق العاده ای بازی کرد. برنامه ریزی بسیار خوب وی در برنامه های روابط عمومی و توان بسیار بالای وی در اجرای برنامه ها به خوبی قابل مشاهده بود. اجرای برنامه ها و شخصیت دوست داشتنی وی توانسته به کیفیت برنامه ها کمک کند. بنده از جانب خودم و مردم دیزباد در این تریبون از تلاش های وی تشکر می کنم. برای مشاهده تصاویر این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 

نمایشگاه دیزباد نیشابور


نمایشگاه دیزباد نیشابور


نمایشگاه دیزباد نیشابور


نمایشگاه دیزباد 

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی ناصری جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 ق.ظ

سلام به همه مردم مهربان و دوست داشتنی دیزباد بالا- در بعد از ظهر یازدهم فروردین ماه 1393 موفق شدم برای اولین بار روستای بسیار زیبای دیزباد و مردم خونگرمش را ملاقات نمایم و خدا را شاکرم که در نمایشگاه بسیار زیبایی که در مسجد روستا برپا شده بود توانستم معلم کلاس اولم( سرکار خانم مهین میر شاهی ) را که سالهاست دنبالش می گردم ملاقات کنم .روستایی با مردمانی اصیل و نجیب و طبیعتی بی همتا خداوند متعال را شاکرم که در روزهای نخست سال 93 توفیق این بازدید و دیدار با مردم دوست داشتنی دیزباد بالا فراهم شد . این روستا دارای پتانسیل بسیار بالایی در جذب گردشگران می باشد و با اندک اطلاع رسانی می توان این روستا را به همه ایرانیان معرفی کردو ضمن دارآمد زایی و اشتغال زایی برای جوانان روستا مشاغل خدماتی و مرتبط با صنعت گردشگری در این روستا ایجاد کرد . گرچه ساختار روستا تاحدودی بکر و دست نخورده باقی مانده است ولی جای واحد های خدماتی مثل رستوران و چایخانه سنتی - نانوایی سنتی - سوپر مارکت - کمپ اقامت گردشگران - موزه مردم شناسی و تاریخ دیزباد - غرفه فروش گیاهان دارویی - آشکده - و ... احساس می شود که ان شالله با مدیریت خوب شورای اسلامی روستا و همیاری مردم با صفای دیزباد بزودی دیزباد را به عنوان یکی از روستای های مهم هدف گردشگری در شمال شرق کشور شاهد باشیم . موفق و پاینده باشید . هادی ناصری رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی

مهدی میرشاهی پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ http://http:/دیار قدیمی ماست/دزباد

دیزبادبهترین وطن است ولی ای کاش زوترکشف می شد باتشکر ازتمام عزیزان که این سایت رادرست کرده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد