دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

از نیکوکاران دیزبادی تقدیر می شود

«دیزباد وطن ماست»- روز پنج شنبه پیش از نوحصار و همزمان با برگزاری فینال جام فوتبال نوحصار دیزباد، شورای اسلامی از تمامی خیرین و نیکوکارانی که در توسعه پایدار دیزباد نقشی ایفا کرده اند تقدیر و تشکر می شود.

به گزارش دیزباد وطن ماست، دور چهارم شورای اسلامی دیزباد، روستای دیزباد را با تغییرات بی بدیلی روبرو کرده است و مهمترین گام این شورا، بهره مندی آن از کمک ها و مشارکت مردم دیزباد در ایجاد توسعه پایدار می باشد.

مهندس محمود کردی در این خصوص به دیزباد وطن ماست گفت: «ما تمام کمک ها و حمایت های مردم را ارج می نهیم و دوست داریم که از تمام افراد تقدیر و تشکر کنیم.»

وی همچنین در خصوص فعالیت های اجرای پیش از نوحصار گفت: «نصب تابلوهای سرویس های بهداشتی و خود سرویس ها نیز به پایان رسیده و ان شاء الله در زمان نوحصار در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت.»

حسنعلی گنجعلی نیز در گفتگو با دیزباد وطن ماست از تمهیدات جدی شورا در خصوص برخورد با موتور سواران در برنامه نوحصار خبر دارد. 

وی گفت: «ما نمی خواهیم جلوی غریبه ها را برای ورود به نوحصار بگیریم، اما تنها موتور سوارانی می توانند در این روز وارد دیزباد شوند که کارت شناسایی خودشان را قبل از ورود به یگان حفاظت دیزباد تحویل دهند تا در صورتی که مشکل آفرین شوند بتوانیم پیگیری های لازم را انجام دهیم.»



نظرات 3 + ارسال نظر
anis araghi چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:31 ق.ظ

با سلام . جناب مهندس کردی
ممنونم از توجه و عنایت جنابعالی و امیدوارم این برنامه را هرساله در پنج شنبه پیش از نوحصار اجرایی نمایید . امید آن را دارم که روزی تمام دیزبادی های محترم با عرق به خاک این مرزو بوم در جهت عمران و آبادانی این سر زمین عزیز کوشا باشند و چون پدران ما از حق خود در جهت رفاه حال و رضایت همه دوستان وبدون در نظر گرفتن هیچ چشم داشتی بگذرند . به امید آنروز

nilo پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ق.ظ

IDE KHOBIS .............OMIDVAREM IN ROZ HAME VESILE NEGHLIYE KHODESHONO DAR SER MEZAR YA GHARGHAB PARK KONEN..............VA AZ VORODE VASAYEL NEGHLIYE BE DAKHELE DEH KHODDARI BESHE..........TA MARDOM AZ ARAMESH BISHTERI BER KHORDAR BESHEN..........BOGH ZADEN MAMNO BASHE .........HICH KAS MASHIN YA MOTOR BA KHODESH BE BAZE CHEP NEBERE IN ROZ TA MARDOM BEDON ASTERES BASHAN...........NE INKE ADEYI BA VIRAZH DADEN MOROR YA MASHIN BEINE MARDOMARAMESH RAHO AZ ONHA BEGIREN............

ایده خوبی است.

NIL پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ

aghaye KORDI mano az list nedazin.:
هدیه:...
..................omid varem......
.....gerche ma ghalememon tize:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد