دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

اخطاریه شورای اسلامی دیزباد (3 فروردین 98)

«دیزباد وطن ماست»-   در پی هشدار اسفند ماه ۱۳۹۷  دادستان محترم بخش زبرخان و همان گونه که بارها از طریق مجالس عمومی در مسجد و جماعت خانه، بلندگوی مخابرات، یگان حفاظت دیزباد و فضای مجازی اطلاع رسانی شده تجاوز به حریم رودخانه ها و مسدود نمودن مسیر آب جرم محسوب می شود.

لذا برای  آخرین  بار به کلیه کسانی که با هرس درختان  باغ خود، شاخه درختان را در مسیر  رودخانه ریخته اند اخطار می شود ظرف سه روز آینده نسبت به پاک سازی مسیر رودخانه اقدام نمایند, در غیر این صورت اسامی خاطیان به دادستانی  و اداره آب منطقه ای حوزه نیشابور گزارش خواهد شد.

متاسفانه تعدادی از کارهای خلاف در دیزباد توسط چند وانت دار که اره موتوری دارند انجام می گیرد، بدین صورت که با یک تلفن صاحبان باغ از شهرها، به عنوان هرس باغ، درختان را قطع و تنه های بزرگ را می فروشند و شاخه و برگ ها را به داخل رودخانه منتقل می کنند.

همان طوری که آگاهی دارید، اخطاریه ها ی قبلی ما به دو گروه,یعنی هم به صاحبان املاک و هم به وانت داران، ابلاغ گردیده است. بدیهی است شورا و دهیاری دیزباد هر دو گروه را مقصر میداند و درصورت هر گونه خسارت به جاده و یا اماکن عمومی علیه آنها اعلام جرم خواهد نمود 

رونوشت :                                            

۱- دادستانی محترم بخش زبرخان جهت استحضار

۲- اداره آب منطقه ای حوزه نیشابور جهت اطلاع


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد