دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

هجدهمین سالگرد راه اندازی دیزباد وطن ماست

«دیزباد وطن ماست»- هجده سال پیش برای نخستین بار وبلاگ دیزباد وطن ماست را راه اندازی کردم. زمان بسیار سریع می گذرد. آن زمان نوجوانی علاقه مند به دیزباد بودم و فکر نمی کردم که روزی این سایت یگانه سایت مردمی دیزباد شود و فکر نمی کردم که به این روز برسد.

الله قادر را سپاسگزارم که توفیق خدمت به مردم دیزباد را از طریق این سایت برایم فراهم کرد و در این روز زیبا آرزو می کنم که روزی این سایت بتواند یکی از بهترین سایت های روستایی در جهان باشد. 

از همه دوستان دیزبادی و غیر دیزبادی ام دعوت می کنم تا با خواندن آنچه در این سایت نوشته شده است به اهداف این سایت کمک کنند. هدف تنها تعالی است و ما موظف هستیم که از همدیگر یاد بگیریم و به هم بیاموزانیم زیرا این سنت اصیل دیزبادی است که از تاریخ برایمان به یادگار مانده است.

18 سال گذشته را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که دیزباد وطن ماست همچنان در مسیر اطلاع رسانی به مردم دیزباد قرار گیرد و با استعانت از خداوند بزرگ و کمک شما بزرگواران و سایت بلاگ اسکای که این بستر را فراهم آورده تا ما در آن فعالیت کنیم، بتوانیم در جهت خواست و اراده دیزبادی ها و رهبران دیزبادی، شرایط را برای توسعه همه جانبه دیزباد فراهم آوریم.

دیزباد، ای وطن، آباد باشی.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد