دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

بازتاب خبری گشایش مرکز هلال دیزباد در سایت هلال احمر

«دیزباد وطن ماست»- پیرو گشایش خانه هلال احمر دیزباد، سایت این سازمان در خبری به این رویداد پوشش خبری به همراه گزارش تصویری داد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، این خبر با عنوان: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیشابور از افتتاح خانه هلال در روستای دیزباد بالا خبر داد. در سایت خبری این سازمان منتشر شد. 

اسماعیل شاه بیکی گفت: با هدف ارتقاء سطح آگاهی های عمومی جامعه در برابر سوانح و حوادث، افزایش آمادگی و کاهش آسیب پذیری در برابر سوانح با رویکرد تاب آوری و توسعه ظرفیت های داوطلبانه در جوامع محلی، خانه هلال روستای دیزباد بالا در  80 کیلومتری نیشابور افتتاح شد.

وی  افزود: در این مراسم  که با حضور معاون استاندار و فرماندار نیشابور، معاون امداد و نجات استان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین اهالی روستای دیزباد بالا برگزار شد، از بانک امانات تجهیزات پزشکی اقلامی همچون ویلچر، کپسول آتش نشانی، کپسول اکسیژن، تخت معاینه و سایر اقلام مورد نیاز رونمایی شد.

روستای دیزباد بر روی رشته کوه های بینالوود و در کیلومتر ۸۰ جاده نیشابور به مشهد، روستایی با طبیعت زیبا، معماری پلکانی و چشمه سارهای مختلف، قرار گرفته است.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد