دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

گزارش عملکرد خانه هلال در نوروز 99

«دیزباد وطن ماست»- خانه هلال دیزباد امسال در سنگر مبارزه با کرونا با تولید ماسک و ویزیت دیزبادی ها اقدامات گسترده ای را آغاز کرد.

به گزارش دیزباد  وطن ماست، این خانه علاوه بر آن در راستای امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با توریست هایی که برای گردش به دیزباد آمدند در کنار یگان حفاظت دیزباد خدمت رسانی کرد.

خانه هلال در طول فروردین  به ارائه خدمات پزشکی رایگان  پردخت. با عنایت به لزوم  رعایت فاصله اجتماعی  و عدم  عزیمت به شهرها، انجام خدمات پزشکی در طول چند روز با حضور دکتر مژگان رحمانی، (عضو محترم خانه هلال دیزباد) در  محل خانه هلال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه داشت.



لازم به توضیح است ، در طول این روزها 21 نفر از دیزبادی ها که مشکوک به سرماخوردگی بودند مورد معاینه دکتر رحمانی قرار گرفتند.

روابط عمومی خانه هلال نیز سعی بر اطلاع رسانی گسترده برای مبارزه با کرونا داشت و در این راستا اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و کانال های موجود اقدام شد. 

همچنین اعضای تیم ویژه خانه هلال به افرادی که بدون توجه به هشدار ها، دربستر رودخانه اتراق کرده بودند تذکر داده و این افراد پس از حضور تیم ویژه خانه هلال و با همکاری یگان حفاظت به خارج از منطقه دیزباد هدایت شدند.

همه ساله مسیر رودخانه دیزباد در روز طبیعت مملو از حضور اهالی و گردشگران بود اما امسال، با هوشمندی و همکاری تمام اهالی فرهیخته دیزباد طرح قرنطینه خانگی در روز ۱۳ فروردین با موفقیت انجام شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد