دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

برنامه های شورای دیزباد با تلاش چه کسی و چه بودجه ای اجرا می شوند؟

«دیزباد وطن ماست»- یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر دیزبادی مطرح شود این است که شورای اسلامی دیزباد برنامه های خودش را چگونه اجرا می کند؟ چه کسانی دست اندر کار هستند و چه کسانی برنامه های شورا را حمایت می کنند؟

در این یادداشت شورای اسلامی دیزباد از اجرای این برنامه ها با منابع چندگانه یاد می کند و پاره ای از مسائل مالی را شفاف سازی می کند.


  • گستره فعالیت های شورای اسلامی و دهیاری دیزباد و بودجه آن

در سال گذشته شورا و دهیاری دیزباد بیش از 65 فعالیت در زمینه های فرهنگی، عمرانی، زیست محیطی، بهداشتی، کشاورزی، آموزشی، امنیتی، ورزشی و . . . داشته است. که هزینه آنها از محل خودیاری های تخصصی مردم تامین و سپس اجرا شده است.

  • همیاری مردم دیزباد و مشارکت در پروژه های توسعه پایدار

مردم دیزباد اعم از دیزبادی های داخل و خارج از کشور هر کدام  در زمینه خاصی از فعالیت ها علاقه دارند و کمک های خود را در آن جهت اهدا می کنند، لذا شورای اسلامی و دهیاری دیزباد برای هر طرحی سرفصلی جداگانه دارد که درآمدها و هزینه ها مشخص است و تمامی این موارد به ریز در دفاتر متعدد ثبت و ضبط می شود.



به عنوان مثال:

  1. اکثر مردم در موضوع نگهبانی و اجرای برنامه های یگان حفاظت دیزباد کمک کرده اند.
  1. عده ای طرفدار محیط زیست هستند و کمک های خود را صرفا در این مورد اهدا می کنند. مثلا آقای مهندسی، هزینه تمام بنر ها و تابلوهایی که در زمینه محیط زیست تهیه شده در طول سال گذشته پرداخت کرده است.
  2. عده زیادی در امور فرهنگی وآموزشی کمک کرده اند، مثلا هزینه خرید و سایل و لوازم مدرسه و همچنین تعمیرات ساختمان را تقبل کرده است.
  3. یکی از دیزبادی های مقیم آمریکا در ملاقاتی که با مسئول شورای دیزباد داشته اعلام کرده که چنانچه قلعه نوحصار ساخته شود. هزینه آنرا بین 1 تا 10 میلیون تومان قبول می کند.
  4. آقای دکتری از دیزبادی های داخل کشور که طرفدار طبیعت و توسعه زیبایی و سرسبزی دیزباد است، هزینه آبیاری بوستان پیش تخت گاه را قبول کرده است.
  5. دوستان عزیز و دور اندیش در داخل و خارج از کشور، خواستار ساخت برج هستند و کمک های خود را برای اجرای این طرح ارسال می کنند. از آن جمله هم ده دیاران بزرگوارمان در کشور های انگلستان، آمریکا، فرانسه، نروژ، کاندا و دیزبادی های محترم داخل کشور را می توان نام برد.
  6. عدهای طرفدار نظافت و پاکیزگی هستند و در این جهت کمک می کنند.
  7. جوانان زیادی طرفدار ورزش هستند و به مسائل و برنامه های ورزشی کمک می کنند.

شورای اسلامی، دهیاری و شورای مشورتی دیزباد به نظرات تمام دیزبادی ها احترام می گذارد و از پیشنهادات و کمک های تخصصی و عمومی، اقشار مختلف مردم استقبال می کند و همواره سعی می کند پس از مطالعه لازم و با اولویت بندی برنامه ها و در نظر گرفتن همه جانبه موضوع آن را اجرا کند.
گفتنی است هزینه تمامی جشن های سال گذشته دیزباد را روابط عمومی از خارج از دیزباد تهیه نموده و یک ریال از اعتبارات شورا و دهیاری استفاده نکرده است.
 
 

نظرات 2 + ارسال نظر
.... دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ

دشمن عاقلان بی گنه اند زانکه خود جاهل وگنه کارند

.... دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ

آقای دکتر
لطفا این پیام های اینگونه را منتشر نکنید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد