دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

مشارکت مدنی دیزبادی ها برای بازسازی پل تخریب شده تختگاه

«دیزباد وطن ماست»-  مالکین محترم باغات تختگاه بالا طی پیامی برای کمک به بازسازی پل روی رودخانه دیزباد فراخوانی شدند.

به گزارش دیزباد وطن ماست، در این اقدام از کلیه مالکین محترمی که از پل تختگاه بالا رفت وآمد می کنند و مسیر ایاب و ذهاب املاکشان از پل بالا  است درخواست به کمک شده است.

در این خصوص پیرو تصمیمات اخذ شده در جلسه های برگزار شده قبل و با توجه به تخریب کامل پل های تختگاه(بالا وپایین) و قطع عبور و مرور مالکین مختل شده است. در نتیجه قرار بر این شد که دیزبادی ها در قالب یک تیم اقدام  به ساخت پل بالا کنند.

کار ساخت پل با قابلیت عبور وسایط نقلیه شروع شده و با توجه به محدودیت زمان و نیاز دیزبادی ها باید در این زمینه تسریع کنند تا کار هرچه سریعتر به پایان رسد.

گفتنی است، املاک تختگاه (بالا وپایین) حدود 370 من تخمکار و املاکی که مستقیما از پل بالا استفاده میکنند حدود 174 من تخمکارتخمین زده شده است.

و همین مالکین بایستی بودجه ساخت را تامین نمایند .

با توجه به برآورد هزینه ها ی ساخت پل "مالکین محترم از قرار هر من تخمکار مبلغ صد و بیست هزار تومان به طور علی الحساب بایستی پرداخت کنند. خواهشمند است مبالغ خود را به حساب 4290523384 و یا به کارت 4811 2765 8311 5859 بانک تجارت بنام علی اکبرمیرشاهی واریز کنند."

خواهشمند است پس از واریز وجه اطلاع دهید و دوستان توجه نمایند که پرداخت ها فقط و فقط از همین درگاه باشد و هیچ وجهی به صورت نقدی پرداخت نشود.

پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم . 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد